Actueel

Nieuws

Drukte op de HAP
Wegens de toenemende zorgvraag, lopen de wachtijden op. We doen er alles aan om onze patiënten zo snel mogelijk te helpen. Helaas kan het zijn dat u langer moet wachten dan u van ons gewend bent. Wij hopen op uw begrip.

Om de spoedeisende zorg te kunnen blijven geven, verzoeken wij u om alleen te bellen als er huisartsenzorg nodig is, die niet kan wachten totdat de praktijk van uw eigen huisarts weer open is.

Sinds half mei werkt HAP MH met een nieuwe telefoniecentrale, Vcare. Middels deze centrale vertrouwen wij erop u nog beter van dienst te kunnen zijn. Zo kunt u in het keuzemenu al uw BSN invoeren, waardoor uw dossier sneller te vinden is. Daarnaast is er een mogelijkheid tot een videoverbinding tijdens het telefoongesprek. De triagist zal u hiervoor toestemming vragen. Mocht er gebruik gemaakt worden van deze media, dan willen wij u erop attenderen dat dit niet opgeslagen wordt en dus later niet gebruikt kan worden als er verder onderzoek nodig is.

Deze website maakt gebruik van cookies. Meer informatie vindt u hier. OK